Ga naar inhoud

Mozilla Firefox en Thunderbird

emmanujan

Aanbevolen berichten

Het wachtwoord dat ik van Telenet kreeg werd in uw eerste vensterke gebruikt. Ik geraak niet verder door nog eens dat paswoord te gebruiken want de vraag wordt telkens herhaald om dat hoofdpaswoord in te tikken. Ik geraak echt niet verder, kon ik nu maar weten waar ik dit hoofdpaswoord kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot voor kort kon ik onbeperkt e-mailen met Thunderbird. Toen werd mij een update aangeboden en van toen af werd telkens dit hoofdpaswoord gevraagd. Misschien zou ik weer normaal kunnen werken als ik vòòr die update zou geraken. Ik heb reeds gezocht bij systeemherstel maar geraak niet meer voor de update en ik zou nu ook niet juist meer weten tot waar ik terug moet gaan. Ik heb Thunderbird ook reeds gedesinstalleerd maar telkens ik de vroegere versie wilde downloaden kreeg ik toch de huidige.

Misschien zou ik moeten die oude versie vinden. Maar om op uw vraag te antwoorden, die vraag om hoofdpaswoord krijg ik zowel bij account aanmaken als bij mijn vroegere pogingen om Thunderbird te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je reeds een account hebt aangemaakt, wil je dan even het volgende controleren?

Klik boven in de e-mailwerkbalk op Extra en vervolgens kies je Accountinstellingen.

Klik dan van jou account op Serverinstellingen en je krijgt volgend venster.

post-24526-1417704651,9762_thumb.png

Komen deze instellingen overeen met de instellingen bij jou?

Bij gebruikersnaam staat de naam (vaak een letter met een cijfercombinatie) die je van Telenet hebt gekregen.

Klik hierna eens op Uitgaande server (SMTP)

Kies dan aan de rechterkant op je uitgaande server hier is dat uit.telenet.be (Standaard)

en kies Bewerken waarna je volgend venster krijgt.

post-24526-1417704652,0007_thumb.png

Kijk ook hier of deze gegevens overeen komen met die bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.