Ga naar inhoud

wil database maken voor maintenance management wie kan mij hlepen

Gast bje

Aanbevolen berichten

eerst prive daarna waarschijnlijk professioneel eigen bedrijf opstarten. Ben met opzet begonne maar loop vast op listbox en dergelijke dingen

Wat wil je juist doen ?

Privé of professionele omgeving, al een DB applicatie in gebruik, ervaring met data analyse ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een formulier heb ik een list box gemaakt die 3 colummen laat zien, als de juiste is geselecteerd van deze kollommen wil ik graag naar meerdere gegevensbronnen in een tabel sturen. Bij eigenschappen van deze listbox kun je maar gegevensbron selecteren. Ik heb geprobeerd dit uit te voeren met query volgens een vorbeeld van ms access dit werkt niet, geprobeerd via macro door copy en paste werkt ook niet. Eerlijk gebied ben ook geen held in ms access maar leer wel erg snel.Misschien heeft iemand een voorbeeld hoe dit werkt of iemand al een bestaande database voor maintenance management die deze miscchien wil aanreiken of wil aanpasssen kleine vergoeding geen probleem

Hallo

wil database maken voor maintenance management wie kan mij helpen

Bje

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.