Ga naar inhoud

php bestand lokale PC openen

vrooy

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een startpagina met linken naar het web en linken naar lokale bestanden op het netwerk van mijn werk. Deze bestanden waren altijd prima te openen in IE. Na updates van Windows, IE etc. is dit niet meer mogelijk.

Enig idee hoe ik dit weer werkbaar kan maken?

Heb in php staan <a href="file://D:/documenten/Testen/test.doc" target="_blank" title="">test</a>

Alvast bedankt. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je best naar "Configuratiescherm" gaan

Klik op "internet opties"

Klik nu op tab "programma" en daar kan je op "programma's instellen"

Klik nu op "standaartprogramma's instellen"

Klik dan op "Internet explorer" en zet deze eens op standaard.

Normaal gezien zou het moeten werken.

Maar moest het niet zo zijn dan horen we het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden

1. U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_47.png en klik vervolgens op Internet Explorer.
  2. Ga naar de website die u aan een bepaalde beveiligingszone wilt toevoegen.
  3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
  4. Klik op de tab Beveiliging en klik op een beveiligingszone (Lokaal intranet, Vertrouwde websites of Websites met beperkte toegang).
  5. Klik op Websites.
  6. Als u in de vorige stap voor Lokaal intranet hebt gekozen, klikt u op Geavanceerd.
  7. De website wordt nu weergegeven in het veld Deze website aan de zone toevoegen. Klik op Toevoegen.
    Als de website geen beveiligde site is (HTTPS), schakelt u het selectievakje Serververificatie (https:) voor alle websites in deze zone verplicht in.
  8. Klik op Sluiten en vervolgens op OK (of klik twee keer op OK als u bij stap 4 op Lokaal intranet hebt geklikt).

en dit lukte. Bedankt allen voor jullie info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.