Ga naar inhoud

2 x vista op pc

scelle

Aanbevolen berichten

Ik had problemen met linux die op mijn 2de harde schijf stond.

Heb proberen de partitie op mijn 2de harde schijf te verwijderen met de cd van vista.

Dan had ik plots 2 x vista op mijn pc,vervolgens die partitie geformateerd waar mijn 2de vista (op 2de harde schijf) en de partitie was inderdaag leeg na het formateren.

Maar als ik nu mijn pc opstart moet ik nog steeds kiezen tussen 2 vista's : de ene werkt maar als ik de andere kies (die volgens mij verwijderd is) heeft hij een error (wat mij ook logisch lijkt).

Hoe kan ik dit veranderen in het opstartmenu dat ik daar enkel mijn werkende versie van vista te zien krijg ?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eerst dewelke wel werkt zodat je u nietb vergist, klik start, dan uitvoeren en typ daar msconfig in, klik dan op de tab boot.ini en dan zie je daar in de lijst twee idem regels staan bij operating systems, als de eerst werkt deze gewoon daar wegdoen en als de tweede werkt de andere wegdoen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.