Ga naar inhoud

zaken uit excel incl. de autosom functie plakken naar of samenvoegen naar word docx


GTvdH

Aanbevolen berichten

dag iedereen,

ik werk in office 2007, maar volgens mij doet de versie er niet zo zeer toe, wat ik wil is zaken welke in excel staan incl. eenvoudig formules plakken binnen een word document, doch de functies uit excel mogen niet verloren gaan, en moet moet ook niet hoeven dubbel klikken om het sheet te activeren.

waarom: ik heb een bestelformulier, uiteraard digitaal.

hierin geven mensen in beveiligde tekstvelden hun naw gegevens op (tab-toets)

verder moet men een onderliggend gedeelte -excelsheet- invullen die aan de hand van de ingevulde zaken duidelijk maakt wat iemand bij ophalen van de bestelling kan verwachten en moet betalen...

hoe kan ik dit het beste verwerken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.