Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Lees dit eens.

Ik vermoed dat er legale maar ook illegale mogelijkheden zijn en met die illegale mogelijkheden kunnen we je wegens forumregels niet verder helpen.

Maar zelf ken ik het niet, misschien dat andere collega's beter weten hoe de vork aan de steel zit.

Waar je zeker moet mee rekening houden is het woordje spyware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Imesh is volgens de link hierboven geen afspeelprogramma zoals Windows Media Player. Imesh is een 2P2 programma.

Als je programma's zoekt om muziek af te spelen, is VLC Media Player een aanrader.

Hier kan je het downloaden:

VideoLAN - Official page for VLC media player, the Open Source video framework!

VLC Media Player is heel bekend en kan zeer veel formaten afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hier op PCH zoekt naar iMesh dan is vrij snel duidelijk dat dit programma niet meteen een heilzame invloed op je systeem gaat uitoefenen...klik hier maar eens...:dong:

Da's meteen ook de reden waarom ik er niet mee werk.

aangepast door Asus
link aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie, Asus, Kurtt: Goed dat ik jullie raad gevraagd heb, want heb het begrepen dat dit geen betrouwbaar programma is. Heb geen behoefte om één of ander vuil binnen te slepen door een onbetrouwbaar programma. Dus dank daarvoor en zal deze niet gebruiken.

@Kurtt: Eigenlijk ben ik op zoek naar een muziekprogramma om zelf muzieklijsten te maken en af te spelen, ook soms zelf cd's te maken. Van alle cd's die ik hier thuis heb zijn de meeste één en dezelfde zanger of groep en wil deze mixen en nieuwe cd's ervan maken. Met wmp kan men de tussenpauze tussen twee liedjes niet verkorten of ongedaan maken. Heb graag dat wanneer het ene stopt direct het volgende begint te spelen. zonder twee of drie seconden tussenpauze. Mijn probleem is natuurlijk dat mijn Engels zo goed is of mijn chinees, dus NUL. En ben op zoek naar een voor mij verstaanbare afspeler en brander.

Wanneer ik daarmee zou geholpen worden zou ik héél content zijn.

In elk geval dank voor de reacties

PC Helpforum moderator bericht:

************* Moderator bericht ***************

@Ricardo425

Je hebt zo'n vraag al eens gesteld, KLIK HIER: http://www.pc-helpforum.be/f169/muziekprogramma-37021/.

Probeer in de toekomst "dubbele" vragen te vermijden, want zo wordt het forum er enkel maar onoverzichtelijker van...

Je kan er zelfs een waarschuwing van krijgen, dus laat het niet zover komen top.gif.

Bedankt moderator Asus voor de link naar de quasi dezelfde vraag van Ricardo.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.