Ga naar inhoud

Computer loopt vast

boumie

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voorlopig nog niet vastgelopen. Maar het is soms dat het enkele dagen perfect verloopt en dan een andere keer 3x op korte tijd. Dus nog even afwachten.

Qua soluto, heb ik heel wat programma's niet laten opstarten en normaal zou ik van 2min39 ofzo naar 1min44 moeten gaan, maar bij elke opstart blijft het wel 2min39... bizar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirusprogramma AVG eens - tijdelijk - uit. En werk dan eens een tijdje met de PC. Best wel zonder internetverbinding, want je hebt uiteraard geen antivirus meer actief. Dit om te weten te komen of mogelijk dit antivirusprogramma een vlotte werking verstoord en tot vastlopen aanleiding geeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je willen vragen om je laptop inwendig (dus mét demontage) te (laten) checken op de aanwezigheid van stof.

In het tweede logje liggen de temperaturen wel iets lager dan in het eerste logje.

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte.

Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Bijkomend : er staat zo'n kleine 400GB op je systeem...verplaats eens al wat je niet frequent gebruikt naar een externe HDD, mijns inziens kan je van die 400GB zeker minimum zo'n 250GB afromen.

Check eveneens of het vastlopen beïnvloed word door de USB-apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo,

Ik heb PC eens opengedaan, zoverre daar ik in geslaagd ben. Qua stof viel dat beter mee dan verwacht, maar heb het toch es goed stofvrij gemaakt.

Een tijdje heb ik er geen problemen meer mee gehad, tot vandaag.

Hierbij nog een log van speccy

http://speccy.piriform.com/results/02a76ychBiqFYCQFVjVBjgu

Ik heb al een klein beetje ruimte proberen vrij maken, maar zou nog veel meer moeten doen.

Qua usb-apparatuur zat er enkel een draadloze muis in, dit heb ik nu ook verwijderd.

Zou het ergens kunnen te maken hebben met flash-player? Ik merk dat het toch vaak voorkomt wanneer ik filmpjes op internet bekijk (natuurlijk niet alleen dan) en er is ook al es melding opgekomen dat flash player gecrashed was...

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.