Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ipad 2 loopt vaak vast bij uitzending gemist. weet iemand of dit een defect is aan de Ipad 2? Na resetten doet ie het even goed en gaat dan weer vast lopen. Heeft iemand een dergelijk probleem ook aan de hand of moet ik Ipad ter reparatie aanbieden?

aangepast door weide124
Geplaatst:

Ik heb op site gelezen dat het niet altijd even goed werkt met UG. Mijn Ipad werkt verder goed dus ga ik er vanuit dat het aan UG ligt dat Ipad regelematig vastloopt. In iedergeval bedankt voor de hulp.mvg

Geplaatst:

Hallo weide124,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Geplaatst:

Ik heb nog wel,een aanvulling van mijn probleem. Het kijken naar uizending gemist gaat b.v. 30 minuten goed en begint daarna om de haverklap vast te lopen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.