Ga naar inhoud

probleem met harde schijf


Peusens

Aanbevolen berichten

mijn laptop is al een tijdje zeer traag ( staat te vol) nu wilde ik mijn muziek en dergelijke bestanden op mijn externe harde schijf zetten alleen in probleempje mijn laptop vind ze niet. Als ik de kabel insteek zegt mijn laptop usb apperaat word niet herkend. heb het ook al eens met een andere kabel geprobeerd en dan gaat hij de stuurprogramma installeren maar eens als hij dit gedaan heeft vind hij de schijf nergens meer.

kan iemand me hierbij helpen

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je geen andere PC hebt waarop je kan testen, gebruik dan de kabel waarmee het stuurprogramma wordt geïnstalleerd en sluit je externe schijf aan op je laptop.

Maak dan van je schijfbeheer een printscreen en plaats die afbeelding in een volgend bericht.

Schijfbeheer bereik je via start dan ( eventueel configuratiescherm) dan systeembeheer dan nog klikken op computerbeheer.

Daar zie je schijfbeheer staan, klik erop.

Nu zie je schijfbeheer, maak daar dus een printscreen van.

Moest je niet weten hoe dit uit te voeren geef dan door welke Windows je gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.