Ga naar inhoud

bezochte webpagina's direct terug zien in tapblad

kristof28

Aanbevolen berichten

Ik heb dat eens verwijderd zodat dat niets meer onthouden wordt maar ik weet niet meer hoe het ongedaan te maken...

Je hebt dan in feite de cache geledigd. Je moet dan terug al je websites nog een keer bezoeken, zodat deze terug onthouden worden in de adresbalk.

Je kan altijd ook je geschiedenis bekijken. De geschiedenis staat op de werkbalk van internet explorer, in de vorm van een witte ster (helemaal rechtsboven).

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u.

Maar ik doe dat. Ik typ verschillende websites in maar als ik dan naast dat vergrootglas klik krijg ik nog steeds niets...

---------- Post toegevoegd om 18:56 ---------- Vorige post was om 18:54 ----------

Open dan het tabblad inhoud.

En pas de instellingen aan voor Automatisch invullen.

Verder zie Kurtt die was sneller. :D

[ATTACH=CONFIG]14488[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]14487[/ATTACH]

JA, het is gelukt!

Dank u wel!!!

---------- Post toegevoegd om 18:58 ---------- Vorige post was om 18:56 ----------

Kan er nog iemand zeggen hoe je wachtwoorden automatische kan laten onthouden? Dus dat je niet elke keer ergens moet inloggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kristof28,

Je probleem is opgelost, fijn zo.

Update: toch nog een vraag. xD

Die vraag om het wachtwoord te onthouden krijg je als je inlogt op die bewuste site en volgens de instellingen in afbeelding 2 in bericht 5.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u.

Maar ik doe dat. Ik typ verschillende websites in maar als ik dan naast dat vergrootglas klik krijg ik nog steeds niets...

Probeer dit eens:

Open Internet explorer. Druk op de Alt toets. Er verschijnt een menu. Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

Op de tab geavanceerd klik je onderaan op de knop opnieuw instellen.

Klik nogmaals op opnieuw instellen.

Klik op sluiten en herstart internet explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag kristof28,

Je probleem is opgelost, fijn zo.

Update: toch nog een vraag. xD

Die vraag om het wachtwoord te onthouden krijg je als je inlogt op die bewuste site en volgens de instellingen in afbeelding 2 in bericht 5.

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Heeft de tip ( in het rood gemarkeerde tekst) je vraag over de wachtwoorden beantwoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.