Ga naar inhoud

Perongeluk windowsagenda gewist

Pieter 1954

Aanbevolen berichten

Gebruikt u Windows Vista (de gewone dus) of Windows Vista Ultimate?

Bij de Ultimate versie kan je teruggaan naar een vorige versie.

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_vista-windows_programs/windows-calendar-for-vista-how-to-recover-a/7cd18664-2b26-4bd4-b1e8-8ae2d1371eea

Ik vrees dat je de agenda kwijt bent als je de gewone Vista gebruikt. Je kan ook systeemherstel proberen, maar ben bang dat dat niet zo veel zal uithalen .:hmmmm:

Ik heb naar MicrosoftHelpt een mailtje gestuurd dat ze uw vraag hier eens moeten bekijken.

Even geduld totdat ze online komen. In tussentijd mogen er natuurlijk altijd nog oplossingen gepost worden!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog andere 'oplossingen':

- bekijk eens in je prullenbak. Misschien zit het bestand daar nog in???

- heb je ooit een backup gemaakt van heel je computer? Je kan dan een backup van vroeger terugzetten en nadien enkel dat bestandje terugplaatsen

- je kan het betalende "get data back" gebruiken en zien of het bestand zich nog bevind in

C:\Users\YourUserName\AppData\Local\Microsoft\Windows Calendar\Calendars folder.

Bron: Windows calendar for vista - how to recover a deleted task? - Microsoft Answers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt u hier wat meer informatie over geven? Hoe heeft u uw agenda gewist? Ik weet niet of we u hiermee kunnen helpen. Wellicht dat we meer inzicht krijgen als we weten hoe de data verwijderd is. Probeer dit dan ook zo uitgebreid mogelijk te beschrijven.

Als de bestanden die de agenda items bevatten verwijderd zijn, dan is de kans erg klein dat deze nog terug te halen zijn. Manieren om met recovery software van derden te werken zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar geschied geheel op eigen risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.