Ga naar inhoud

Radeon HD 5770 in crossfire

Gast Bolio

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Kan iemand me vertellen hoe ik eigenlijk kan nagaan of mijn 2 grafische kaarten wel behoorlijk zijn geïnstalleerd en dus goed samenwerken. Daarbij zou ik ook nog graag eens willen nagaan of mijn systeem toe is aan een update van hardware. Hierbij richt ik me niet op al te dure vernieuwingen (onder €200). Het systeem wordt voornamelijk gebruikt om op te gamen.

Windows 7 Home Premium (x64) Service Pack 1

3,25 gigahertz AMD Phenom II X6 1075T

4 gig RAM

2* Ati Radeon HD 5770

ASRock 870 Extreme3

American Megatrends Inc. P1.50 06/18/2010

Alvast Bedankt,

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had misschien in gedachte om een nieuwe grafische kaart te kopen. Hierbij vroeg ik me af of ik er beter één koop of weer 2? Kunnen 2 grafische kaarten al naar behoren samenwerken bij de huidige games?

vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik heb het probleem zelf weten op te lossen.

De nieuwste drivers van AMD schakelen de crossfire uit. Je moet een extra profiel downloaden op de site van AMD ( Raid. Frag. Dominate your games. | GAME.AMD.COM ), dit is ongeveer 0.5mb, als je je crossfire wilt activeren. Na dit gedaan te hebben ben ik opnieuw verbaasd van de uitwerking hiervan. De problemen waren begonnen toen ik de nieuwste battlefield niet op ultra kon spelen, wat ik een beetje jammer vond. Maar nu draait alles prima op ultra. Misschien kan ik hier anderen ook mee helpen die met hetzelfde probleem kampen.

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.