Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zonet mijn pc geinstalleerd met windows vista. Hoe kan ik nu zien of al mijn drivers juist staan.

Bij Xp zag je dan een geel vraagteken staan als je naar apparaatbeheer ging.

Nu staat er nergens een vraagteken maar ik ben er zeker van dat mijn driver van mijn scherm nog niet in orde is want vroeger had ik een veel mooier beeld.

Wat is traouwens het verschil tussen beeldschermadapters en beeldscherm ?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Geplaatst:

op idem manier als bij xp, nu vista zal bij uw adapter een microsoft driver erop hebben gezet, als je weet welke vga erin steekt ga dan eens zien op de sites an de fabrikant zien voor een vista driver. is het een merk pc, indien ja welk mer en type dan zoek ik het effe uit.

Geplaatst:

Is geen merk pc. Is samengesteld door mijn pc boer. Zou ik deze ook kunnen terug vinden met de cd van mijn moederbord die er bijgeleverd was ?

Alvast bedankt voor uw hulp

Geplaatst:

ben wel zeker dat er het één en ander niet goed staat. In vista kan je testen "de prestaties van uw computer classificeren en verbeteren. Bij deze test haal ik nu slechts 1 en voor het formateren 3.5. Bij grafisch haal ik slechts 1

Geplaatst:

Pc ingebouwd in bureaumeubel en niet zichtbaar (tenzij het echt moet maar dan moet ik kleine verbouwingen doen :-) ). Kan ik dit ook terug vinden als ik een prog download wat u laat zien wat allemaal in uw pc zit ? Is sandra 32 daar goed voor ?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.