Ga naar inhoud

Beeldscherm gaat niet aan bij opstarten PC

ikbennikon

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Ik heb sinds een week het probleem dat als ik de computer opstart het beeldscherm niet meer aanspringt.

Wacht ik over het algemeen 10 minuutjes dan komt er automatisch wel een keer signaal maar dit is uiteraard zeer vervelend en irritant.

Via de speakers hoor ik dat Windowns opgestart wordt maar naast dat ik geen beeld krijg blijft ook de harde schijf een flink aantal minuten ratelen. Ook hoor ik de fan onregelmatig blazen.

Enkele dagen geleden kreeg ik plots beeld met het vezoek een systeemherstel te doen. Deze heb ik dan ook uitgevoerd maar ook dit mocht niet baten.

Ik heb een computer die draait op Windows 7 Pro, AMD quad core 3.0, 4 GB RAM. Moederbord Asus m2n68-am plus met onboard NVIDIA nForce 630a.

Hijack this kan ik nu niet aanmaken aangezien de computer momenteel al een 30 minuten bezig is met mij beeld te geven. Harde schijf is na 10 minuten ratelen wel weer rustig.

Ik hoop dat iemand enig idee heeft waaraan dit zou kunnen liggen.

Edit ik heb geen andere monitor alleen twee laptops.

aangepast door ikbennikon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.