Ga naar inhoud

update netwerkkaart

Aanbevolen berichten

hallo.ik heb uniblue powesuite gedownload. alles werkt perfect. ik heb gescant naar verouderde drivers.onder de verouderde drivers zat ook de netwerkkaart ertussen,dus heb de nieuwe driver geinstalleerd.zodra ik de nieuwe netwerkdriver geinstalleerd heb doet internet het niet meer.ik heb toen de vorige stuurprogramma weer geinstalleerd en dan heb ik gfewoon weer internet.weet u hoe ik dit kan oplossen? mvg daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt..je hebt helemaal gelijk. maar omdat het programma aangeeft als verouderde driver,dacht ik natuurlijk

dat wanneer ik de nieuwste driver zou installeren,het daarna beter zou functioneren allemaal..misschien ook sneller...maar zo werkt dat natuurlijk dus niet..daar ben ik nu wel achter gekomen.mag ik jou nog een vraag stellen? het programma uniblue powersuite geeft aan dat er een update gereed staat om te downloaden naar een nieuwere versie..tijdens de installatie heb ik al een serial nummer ingevoerd. ik ben bang dat wanneer ik ga updaten,dat de licensie misschien verloopt.weet jij misschien wat ik het beste kan doen?

mvg daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.