Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ja die stappen heb ik ook al nagekeken , alles staat normaal alleen dat van het register heb ik niet durven doen omdat ik weet dat je van zo'n dingen moet afblijven als je er geen verstand van hebt

Geplaatst:

Windows Messenger (niet te verwarren met Windows Live Messenger) moet ook geinstalleerd zijn om "hulp op afstand" te kunnen gebruiken (in XP). Controleer dit even:

Installeer Windows Messenger opnieuw: via Configuratiescherm > Software > Windows onderdelen toevoegen toevoegen of verwijderen (mits je de cd van XP bij de hand hebt).

Geplaatst:
hallo ,

als ik hulp op afstand aanvraag aan de ontvanger lijkt deze blijkbaar helemaal niets te ontvangen , (al de andere dingen kan ik wel bij deze persoon , chatten , bestanden verzenden zoals foto's , spellekes spelen met elkaar via msn )

ikzelf krijg wel het vakje dat het verzonden is en er nog geen antwoord is gegeven en dan alleen op annuleren kan klikken

dit lukt niet via msn en ook niet via help en ondersteuning ,

hoe zou ik dit kunnen oplossen ?

groetjes

Geldt dit voor één bepaalde correspondent, of gewoon in het algemeen ? In het eerste geval zou het probleem wel eens aan de andere kant kunnen liggen.

Geplaatst:

hmmm dan denk ik dat daar het probleem zit , ik heb men bak maar net terug van iemand die men mij aanraadde , en zonder mijn vraag staat er nu een andere xp op (de professional ) , hij is met met men originele home gaan lopen en kan die meneer langst geen kanten bereiken

---------- Post toegevoegd om 23:20 ---------- Vorige post was om 23:19 ----------

dit is in het algemeen , en nu je het zei van de gewone msn , die vind ik nergens terug op men pc ...

• 2 weken later...
Geplaatst:

nog geen stap verder met die ene pc , wel heb ik ondertussen een andere gekocht . ook de winkel vroeg veel geld om deze na te zien aangezien de stukken niet van hun kwamen , dus heb ik een andere gekocht en dat een geval , tja dat staat hier te staan :-(

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.