Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

hoi allemaal

ik heb sinds kort een 2e hands laptop nu kom ik niet uit het toetsenbord ik heb een aantal cijfer toetsen waar rechts ook symbolen staan vb de 2 met ernaast @ en er boven " het probleem is dat ik dit niet kan bereiken alles geprobeert ctr,alt,alt gr ik krijg met niets het @ tevoorschijn

wie heeft enig idee wat te doen ik heb geen handleiding voor deze laptop

gr

aangepast door poepoe
Geplaatst:

hoi bedankt voor het meedenken maar dit werkt jammer niet had ik al geprobeert de 2 toets heeft boven de 2 een "en ernaast een @ de "lukt met de shift maar de@ ernaast krijg ik nergens mee te zien alt gr ook opgekregen, dit werkt wel bij e toets met rechts de euro teken

het lijkt wel of de cijfertoetsen die deze indeling hebben het niet rechtse teken niet laat zien ook niet die bij de 3 staan

gr

Geplaatst:

nee hij staat op nederlands en ja dit kreeg ik net door van een kennis die ook zit te spitten alleen dan werkt inderdaad het @ maar dan valt de rest weer uit, die gaan ineens tekens geven met de shift die niet eens op de toetsen voorkomen

pffft het zal waarschijnlijk overschakelen worden van ned naar verenigde staten en terug , de 3 ernaast heeft het pond teken dit werkt bij geen van beidden moet ik daar dan engels voor instellen........?? dan ben ik voorlopig wel aan het schakelen als je iets wil typen gelukkig werkt deze pc nog steeds ondanks de vele blauwe schermen, ik hoop dat er iemand is die eventueel een beschrijving heeft hoe deze laptop werkt en wat de instellingen moeten zijn. misschien weet jij nog een optie of een landinstelling... mijn kennis is niet zo hoog van laptops etc

Geplaatst:

Om je voorlopig even uit de nood te helpen zou je via de optie speciale tekens de tekens en dergelijke die je regelmatig gebruikt kunnen plakken in een tekst bestandje wat je op je bureaublad bewaart.

Zo hoef je niet steeds tussen de diverse toetsenbord instellingen te switchen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.