Ga naar inhoud

Outlook 2007 op Windows 7 print kleine letters

Thomas_zwolle

Aanbevolen berichten

Mooie nieuwe Dell Vostro gekocht met Windows 7. Werkt prima. Outlook 2007 erop geinstalleerd en het hele riedeltje van de oude pc erop gekopieerd, werkt eveneens prima.

Echter nu wij paginas proberen te printen, is de eerste pagina gewoon normaal, de daarop volgende paginas zijn zo klein, dat ze onleesbaar zijn.

Wij hebben verschillende aanpassingen gedaan, maar niks helpt.

Wie wit dit aan te passen, dat die alle paginas op de normale grootte uitprint.

---------- Post toegevoegd om 09:30 ---------- Vorige post was om 09:26 ----------

excuses de titel "Office 2007 op Windows 7 print kleine letters " moet office outlook 2007 zijn

PC Helpforum moderator bericht:

Ik heb de titel aangepast naar "Outlook 2007" :top:

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Outlook 2007, klik op de ronde grote knop (of op het woord Bestand) en kies Afdrukken.

Dan druk je op Afdrukopties...

Dan staat er bij "naam" je printer. Daarachter staat een knop "Eigenschappen". Klik erop. Ga dan naar het tabje Paginalayout. Opgelet bij u kan dat een ander tabje zijn omdat jij hoogstwaarschijnlijk een andere printer en andere printersoftware hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kurtt,

De stappen uitgevoerd, echter staat het tabje "paginalayout"er niet tussen. Ook kan ik de tekst verklein/vergoot document niet vinden. Ik maak gebruik van een Lexmark e260 .

---------- Post toegevoegd om 10:48 ---------- Vorige post was om 10:45 ----------

Kurtt,

Ik kan wel een printscreen invoegen, alleen kan bij plaatjes geen afbeelding uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.