Ga naar inhoud

Outlook 2007 op Windows 7 print kleine letters

Thomas_zwolle

Aanbevolen berichten

Kan het oplossen als ik office 2007 deinstalleer en opnieuw installeer?

Probeer eerst eens de hersteloptie.

- ga naar het startmenu

- klik aan de rechterkant op Configuratiescherm

- klik dan op de groene tekst Programma's . Bij "Programma's en onderdelen" klikt u op "Een programma verwijderen"

- Scroll door de lijst totdat u Microsoft Office ziet staan. Rechtsklik erop en kies "Herstellen".

Herstart de PC.

Als dat niet werkt, kan je inderdaad proberen Office opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Kurtt,

Beide dingen geprobeerd, maar niets heeft geholpen. HELAAS.

Hoe kom ik exact bij "Scale to fit" in outlook 2007? Die wil ik nog proberen.

Wat kan het dan nog meer zijn? Is het mogelijk als iemand mijn pc op afstand overneemt en er naar kijkt?

---------- Post toegevoegd om 12:20 ---------- Vorige post was om 12:13 ----------

Wat mij ook op valt is het volgende:

Als ik 2 emails/orders wilt uitprinten dan doet die dat prima, 3 paginas ook.Maar 4 en meer drukt die de eerste pagina op normale grote uit, de rest weer super klein en onleesbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik 2 emails/orders wilt uitprinten dan doet die dat prima, 3 paginas ook.Maar 4 en meer drukt die de eerste pagina op normale grote uit, de rest weer super klein en onleesbaar.

Je hebt het telkens over binnenkomende orders, kan je daar iets meer over vertellen?

Zijn dat bestellingen die klanten online geplaatst hebben, of wat moet ik er mij bij voorstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.