Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo beste vrienden,

Wanneer ik een afbeelding wil afdrukken met deze printer staat er zwarte strepen in de afbeelding. Zowel bij grote of kleine afbeeldingen die ik wil afdrukken. Heb reeds de inktpatronen vervangen door nieuwe, maar het resultaat blijft hetzelfde. Wat kan de reden hiervan zijn?

Alvast bedankt voor de hulp

Geplaatst: (aangepast)

Kan er nu wel op klikken maar na een tijdje (krijg wel p1 te zien) word het een blanco scherm.

Zelfs via google kan ik de gebruikshandleiding niet downloaden

aangepast door ricardo425
Geplaatst:

Volgens het zelftestrapport is de kleurpatroon goed maar vertoont de zwarte onderbroken zwarte lijnen. Zal morgen een nieuw gaan halen en hopelijk is daarmee het probleem opgelost. Wat ik dan ook betwijfel, want wanneer ik een geschreven document afdruk waar er een afbeelding bij staat heb ik die zwarte lijnen niet

Geplaatst:

Ik heb de twee inktpatronen (kleur en zwart) vervangen door nieuwe, en volgens het zelftestrapport is er nog iets niet in orde met het zwarte inktpatroon. De uitslag is dezelfde of gisteren met de oude patronen (wat ik een beetje vermoed had). Heb ook de probleem oplosser opgevolgd en toch nog hetzelfde resultaat

Geplaatst:

Ik gebruik alleen de originele patronen van HP en laat ze ook niet bijvullen. Omdat ik dit vroeger ook al een geprobeert heb en had dan andere problemen met de printer. Maar dit is wel de eerste keer dat ik dit voorheb

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.