Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij een poging om een samenvatting van een bestelling bij "Siemens E-shop" af te drukken moet ik vaststellen

dat dit systematisch niet lukt.Daarbij krijg ik de mededeling "Internet explorer werkt niet meer".

Waar ligt de oorzaak en wat doe ik eraan?

Voor de rest kan ik zowat alles afdrukken.

Geplaatst: (aangepast)

Dag ekebeldem,

Welkom op dit forum!

Wat betreft je probleem, kan je best volgend stappenplan volgen (de vragen van microsoft support oplossen) :

Microsoft Support

(klik erop)

Druk op de knop Fix It indien dit wordt voorgesteld in het stappenplan.

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Dag ekebeklem,

Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld.

Het is niet de bedoeling telkens een nieuw topic te starten met dezelfde vraag.

je hebt het zelfde antwoord gekregen als in dit topic.

het andere topic heb je afgesloten, is je probleem ondertussen opgelost?

Dan mag je dit topic ook afsluiten.

  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hallo ekebeklem,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.