Ga naar inhoud

PC wil niet opstarten streepje die knippert

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een ASUS M1640 ik krijg steeds een streepje dat knippert voor de rest doet hij niks als ik hem opstart.

Er zit een windows 7 32-bit op weet er iemand raad mee? voor de rest hoor ik alleen maar 1x een beep.

Geplaatst:

ik zie heel snel de postscherm net een knipper daarna komt de streepje maar soms zie ik de postscherm helemaal niet en hoor ik ook geen beep.

Geplaatst:

Ik ga ervan uit dat je met geheugen lat de ram geheugen bedoeld en er zitten er 2 in. Als je met vertrouwd bedoeld of ik er verstand van heb ik heb er niet veel verstand van.

Geplaatst:

Ja ik bedoelde idd het ram geheugen ;-)

Kun je proberen in je BIOS te geraken en de boot volgorde even te checken.

Tijdens het opstarten van de pc druk je herhaaldelijk op de Del toets. Anders let even op het postscherm

In het postscherm zie je Press XX to enter setup waar XX staat voor b.v F2 of een andere toets.

Controleer dan even de boot volgorde.

Geplaatst:

wat moet ik eigenlijk precies controleren? ik heb er niet veel verstand van.

---------- Post toegevoegd om 23:23 ---------- Vorige post was om 23:21 ----------

ik raak wel in de bios maar wat moet er kloppen?

Geplaatst:

post-24526-1417704637,3943_thumb.png

Afhankelijk van je BIOS kan dit er uitzien als in de bovenstaande afbeelding.

Hie zie je First, Second en Third Boot Device staan, kijk eens hoe deze bij jou staan ingesteld.

Een andere mogelijkeid zie je in een andere BIOS hieronder.

post-24526-1417704637,435_thumb.png

Mocht je er niet uit komen dan laat het maar even weten.

Geplaatst:

Het spijt me voor de late reactie een paar dagen had ik geen problemen maar ik krijg weer de zelfde melding ik zal zo de bios controleren.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.