Ga naar inhoud

Windows 7 ultimate geactiveerd zonder key?

joachim

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb me onlangs een nieuwe laptop gekocht: Medion P6631, ik ben er heel tevreden over, ik kocht hem met Windows 7 Home Premium. Maar ik drukte een upgrade code in voor windows 7 ultimate van het internet (zonder te betalen) ik heb dan maar op annuleren gedrukt, niks aan de hand dacht ik.

De volgende dag startte ik de laptop op en er kwam op preparing windows enz, na een kwartiertje was dit gedaan en er stond windows 7 ultimate op! toen kwam er een bericht voor activatie (wat ik niet heb) k zocht op het web naar een activatiecode en er kwam op windows activatie gelukt, nu heb ik alle updates en een officiele versie zonder te betalen kan dat? alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dat kan helaas niet,momenteel zit je volgens mij met een ILLEGALE windows 7 op je laptop.

Best dat je dus terug naar fabrieksinstelling gaat vanuit de recover optie van je laptop en de sleutel gebruikt die je bij het toestel hebt gekregen.

Bijstand verlenen wij als forum alleszins niet bij ILLEGALE software,lees daar alvast de forum regels op na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me raar dat door op de knop "Annuleren" te drukken, toch de Ultimate is geinstalleerd. Bent u zeker dat u momenteel de Ultimate versie hebt?

Nogmaals, als uw Windows-updates momenteel lukken wil dit niet zeggen dat uw pc nu 100% veilig geactiveerd is. Er komen "heimelijk" Windows-updates binnen die controleren of je wel een legale versie van Windows hebt. Dus je kunt over een paar dagen of paar maanden de melding krijgen op je scherm "Deze versie van Windows is niet legitiem". Het uitschakelen van Windows Update een zeer riskante zaak want dan wordt je pc zo lek als een zeef, zelfs met een goede antivirus.

Je kunt dus best op veilig spelen, en gewoon teruggaan naar de fabrieksinstellingen.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo joachim,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.