Ga naar inhoud

vpn of proxy

Gast woest

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik zit op de middelbare school met een internaat. De netwerkbeveiliging van de school is gekoppelt aan deze van het internaat. Sociale media sites zoals facebook en netlog website's met spelletjes zijn geblokkeert dat ze dat doen is niet zo'n groot probleem en begrijp ik wel. Ik moet wel voor biologie een eindwerk maken over een bepaalde zieke maar als ik website's probeer te openen over die ziekte en er is een afbeelding te zien van een blote voet wordt dat gezien als ****o en kan ik er niet op. Het is te veel werk omdat allemaal in het weekend te doen dus vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om deze beveiliging te omzeilen.

Ik heb het al geprobeert met proxy server maar als de server gesloten is kan ik geen andere zoeken want deze website's zijn ook geblokkeert.

Via vpn heb ik al gehoord dat het zou kunnen om een verbinding te maken tussen mijn pc op school en men pc thuis maar ik begrijp dat niet goed hoe dat juist werkt om zo het netwerk van men thuis te kunnen gebruiken kan iemand me helpen?

mvg Woest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste woest,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale handelingen. Als forum mogen/willen/kunnen we geen hulp aanbieden bij het omzeilen van beperkingen die ingesteld zijn door de netwerkbeheerder, dit om zelf niet in problemen te komen.

De meest voor de hand liggende oplossing is dat u deze zaak bespreekt met de begeleider van uw eindwerk en met de netwerkbeheerder van de school.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.