Ga naar inhoud

Voeding + Videokaart


david2015

Aanbevolen berichten

hi iedereen, Ik heb een vraagje dat me dwars zet sinds ik een nieuwe videokaart heb gekocht.

De nieuwe videokaart is de GeForce GTX 560! nu komt het op neer dat mijn PC weinig Power connectors[1 vrij] heeft en waardoor de pc niet opgestart kan worden en daardoor geeft die een pip geluidje tijdens het starten van de computer.

Dit is het enige Power connector dat nog vrij is:

Power3.jpg

Dus nu komt het op neer dat dit Videokaart extra Power Connectors nodig heeft aan de zijkant en dus heb ik nieuwe voeding nodig en daarom heb ik een besteld:

hardware1.png

Cooler Master GX 650 RS650-ACAAD3-EU | LASystems

:'( Ik vraag me af of dit voeding goed is voor mijn nieuwe videokaart en of ik geen kabels te kort kom! sinds ik geen kennis heb over hardware.

Dank u

Hardware info van mijn PC: Index of /hardware

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt , Ik had die voeding donderdag besteld en zal die dinsdag ontvangen en dus was ik me worgen aan het maken als die geen extra kabels zou hebben voor mijn videokaart maar nu ik het weer dan hoef ik alleen te wachten.

Nog; een vraag: Dat pip geluidje geef die alleen als hij vindt dat de nieuwe videokaart extra kabels nodig heeft of is dat iets anders?

Nogmaals heel erg bedankt

aangepast door david2015
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.