Ga naar inhoud

Beveiliging tijdelijk uitschakelen

bernard

Aanbevolen berichten

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Volgens de foto's had je twee bestanden met naam Combofix. Indien je die verwijderd hebt, is dat al OK. Dan heb je nog de gele map Qoobox. Ook die moet je verwijderen als dat lukt. En het eigenlijke programma Combofix is niet meer te zien op de foto, wat dus zou betekenen dat je het al verwijderd hebt.

Als dit alles verwijderd is, ga je inderdaad door met CCleaner en daarna de herstelpunten.

Dan nader je de eindmeet ;-)

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het al gezien , er was een balkje boven waar gezegd werd dat het geblokkeerd was , en heb toestmming gegeven en toen draaide het allemaal volgens jullie handleiding .

Dus heb ik aan het eind op SLUIT gedrukt . Oepiee

En toen was ik aan de eindmeet ????????????

Wat mij trouwens wel opviel is , toen ik in 62 een paar foto,s bij wilde doen kon ik dit niet doen

door mijn fototoestel aan de computer aan te sluiten , en naar de computer sturen

Ik heb dat toen via mijn eigen computer gedaan en toen met een usb stick op die van mijn vrouw gezet .

Komt dat door wat er met de computer gebeurd is , en moet er dan nog even iets geregeld worden ?

aangepast door b.l.tijdens
vollediger
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er lijkt nergens iets van fotosoftware verwijderd te zijn, maar met besmettingen weet je natuurlijk nooit. Misschien kan je de software voor het downloaden van je fototoestel naar PC eens verwijderen en daarna opnieuw installeren. Dat zou het probleem kunnen oplossen.

Verder ben je er nu helemaal doorheen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen ,

Ik heb zojuist een dik 60 bedankjes geplaatst , maar neem van mij aan dat ook zeer gemeend is .

Wat ben ik jullie dankbaar ,en wat heb ikeen bewondering voor jullie geduld

Ik heb bewust nog niets over de snelheid van de computer gezegd , maar ik had het al best in de gaten dat het de goeie kant op ging .

En inderdaad , vo;lgens mij is het oude beestje nog nooit zo snej geweest .

Nogmaals ik ben trots op jullie en BEDANKT.

Bernard.

---------- Post toegevoegd om 21:02 ---------- Vorige post was om 20:58 ----------

Ik had toch nog een vraagje , nl. wat moet ik met icoontjes of hoe jllie ze ook noemen op mijn bureaublad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had toch nog een vraagje , nl. wat moet ik met icoontjes of hoe jllie ze ook noemen op mijn bureaublad ?
Heb je het enkel over de icoontjes die er opgekomen zijn door het gebruiken van door ons aanbevolen programma's of tooltjes ? Zo ja, mag je deze allemaal verwijderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.