Ga naar inhoud

Gast Frans 36

Aanbevolen berichten

goede morgen,

Ik heb een probleem.Als ik de pc aan zet krijg ik steeds in een vierkantje te zien

het woord tray app!Het heb met de printer te maken dat weet ik wel!

Mijn vraag is nu hoe krijg ik dat weg het geval tray app.

B.v.D

Groetjes Frans36

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik hoop dat deze info. genoeg is.

Ik wou je een herinstallatie van de HP-software voorstellen...deze kan ik opzoeken en een link plaatsen zodat je deze meteen kan terugvinden en downloaden, maar dan heb ik wel de volledige type-aanduiding nodig...bijvoorbeeld : HP Photosmart C4280.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry,ik had niet duidelijk aangegeven over de printer!

Het is HP Deskjet F2400 serie.

Op nieuw installeren heb ik ook al geprobeerd maar dat lukt ook niet!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bedoeling is dat je eerst alle aanwezige software van je printer verwijdert via configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

Nadien ruim je de pc op met Ccleaner :

Download CCleaner. (klik er op).

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Sluit alle programma's en openstaande browservensters.

Installeer het programma en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Bevestigen met JA of OK.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner af en start je pc opnieuw op.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, lees dan deze handleiding. (klik er op)

Wanneer dit uitgevoerd is, kan je hier de recentste software voor je All-in-one downloaden en installeren.

Je gaf als type F2400 op, maar : in de F2400 serie zijn 11 verschillende types.

Zoek dus eerst het correcte type...wanneer je dit hebt gevonden stel je eerst de taal in (Dutch), dan klik je op het juiste besturingssysteem (Windows 7 Ultimate 64-bit)...nu kan je de correcte drivers downloaden en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar die software van die printer die

krijg ik juist ook niet weg!

Zie post 6 en afbeelding hieronder ter illustratie...

De bedoeling is dat je eerst alle aanwezige software van je printer verwijdert via configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> een programma verwijderen.

post-20447-1417704639,6114_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Ik heb nogmaals de procedure gedaan met ccleaner!!!

Er zijn geen fouten geconstateerd!Maar die software krijg ik ook nog niet weg

van die printer!!!!

groetjes.Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.