Ga naar inhoud

opstarten

mink

Aanbevolen berichten

beste forum,

na het uitvoeren van pc recovery blijft bij het opstarten een zwart scherm met daarop o.a de usb poorten en de harde schijven beschreven. dit scherm blijft nu erg lang hangen, 1 a 2 min. wie weet hier een oplossing voor zodat dit scherm wordt overgeslagen of in ieder geval maar kort in beeld komt, zoals het eerst was ca 1 sec.

alvast bedankt, mink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je PC niet verder wil opstarten doe dan een reset.

Heb je het probleem dan weer?

Probeer dan eens door op te starten in veilige modus, tokkel direct bij het opstarten op de F8 toets.

Trouwens die recovery die je uitvoerde was die geslaagd?

Waarom heb je die uitgevoerd,welke problemen had je ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het opstarten met f8 ingedrukt kom ik in een bootscherm. opstarten via harde schijf of cd rom. na harde schijf gekozen te hebben kan ik kiezenwelke schijf. als ik dan mijn schijf met windows aanklikt start hij wel meteen op met maar heel even dat zwarte scherm. als ik hem daarna weer gewoon opstart blijft hij weer een paar min in het zwarte scherm hangen.

die recovery is volgens mij wel geslaagd, alles doet het gewoon weer. het was nodig doordat ik bij het opstarten onder aan datzelfde zwarte scherm de melding kreeg van "kan ntdlr" of zo niet vinden. druk op cntr alt del, kwam er niet verder mee vandaar die recovery maar uitgevoerd.

hoop dat de info voldoende is. zoals gezegd ben ik een beginnertje en snap er nog niet veel van.

mijn eerst vraag had ik ook verkeerd geplaatst, direct naar een forumlid. sorry nog daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.