Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

beste forum,

na het uitvoeren van pc recovery blijft bij het opstarten een zwart scherm met daarop o.a de usb poorten en de harde schijven beschreven. dit scherm blijft nu erg lang hangen, 1 a 2 min. wie weet hier een oplossing voor zodat dit scherm wordt overgeslagen of in ieder geval maar kort in beeld komt, zoals het eerst was ca 1 sec.

alvast bedankt, mink

Geplaatst:

Als je PC niet verder wil opstarten doe dan een reset.

Heb je het probleem dan weer?

Probeer dan eens door op te starten in veilige modus, tokkel direct bij het opstarten op de F8 toets.

Trouwens die recovery die je uitvoerde was die geslaagd?

Waarom heb je die uitgevoerd,welke problemen had je ervoor?

Geplaatst:

bij het opstarten met f8 ingedrukt kom ik in een bootscherm. opstarten via harde schijf of cd rom. na harde schijf gekozen te hebben kan ik kiezenwelke schijf. als ik dan mijn schijf met windows aanklikt start hij wel meteen op met maar heel even dat zwarte scherm. als ik hem daarna weer gewoon opstart blijft hij weer een paar min in het zwarte scherm hangen.

die recovery is volgens mij wel geslaagd, alles doet het gewoon weer. het was nodig doordat ik bij het opstarten onder aan datzelfde zwarte scherm de melding kreeg van "kan ntdlr" of zo niet vinden. druk op cntr alt del, kwam er niet verder mee vandaar die recovery maar uitgevoerd.

hoop dat de info voldoende is. zoals gezegd ben ik een beginnertje en snap er nog niet veel van.

mijn eerst vraag had ik ook verkeerd geplaatst, direct naar een forumlid. sorry nog daarvoor.

Geplaatst:

Je hebt toch geen cd of dvd meer in je PC zitten, haal die er dan uit.

Vanaf dat je de pc opstart moet je op de F8 toets tokkelen tot je een scherm ziet met witte letters.

Daar kan je dan kiezen voor veilige modus.

Welk merk/ model en modelnummer van PC heb je?

Geplaatst:

nee, ik heb er geen cd/dvd oid inzitten.

ik heb een medion, model titanium 8383xl van aldi.

ik ga het nogmaals proberen om in de veilige modus te komen, op de manier waarop je zegt.

alvast bedankt voor de moeite.

Geplaatst:

Je hebt een medion , dan mag je het msn- nummer doorgeven.

Het MSN nummer, soms aangeduid als "Art.-Nr", "P/N" of "Article number", is een 8-cijferig nummer dat je op het identificatieplaatje kunt vinden op de onderzijde of achterzijde van je PC.

Geplaatst:

dit is volgens mij het msn nummer: 29053872

dit is, mocht je het ook nodig hebben het serienummer: 11186010150730

heb het nog geprobeerd met F8 maar lukt niet, kan wel in het bios komen

Geplaatst:

Het enige probleem is dat bij de opstart het zwarte scherm zoals beschreven in bericht 1 lang blijft staan voor je Windows opstart?

Maar hij start dan normaal op en alles werkt correct?

je krijgt geen enkele foutmelding?

Geplaatst:

volgens mij doet de rest van de pc het normaal. vind het alleen ook vreemd dat ik niet in het scherm van de veilige modus kan komen. tot nu toe geen foutmelding gekregen. vind het alleen erg irritant dat hij zo langzaam opstart.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.