Ga naar inhoud

PC start enkel nog op in veilige modus

Pascal123

Aanbevolen berichten

Als het dan toch lag aan dat programma dat je onlangs had geinstalleerd..

Weet je nog ongeveer wanneer je dat hebt geïnstalleerd?

Je kan proberen je systeemsconfiguratie te herstellen naar een eerdere datum dan die installatie?

Ik zeg dit maar omdat ik een gelijkaardig probleem had en daarme kon ik het eventjes oplossen waarna hij opnieuw vastliep.

Bij jou misschien niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste bericht zeg je

Sindsdien kan ik mijn computer enkel nog opstarten in veilige modus, zoniet loopt hij vast.

Hoe loopt de pc vast? Krijg je een of andere foutmelding of stopt de pc gewoon met reageren?

Indien je een foutmelding krijgt, kan je dan de volledige tekst hiervan eens posten?

Hoe lang duurt het voordat de pc vastloopt?

Als je opstart in veilige modus, heb je dan de optie "opstarten met de laatste gekende goede configuratie" al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg geen foutmelding, hij loopt gewoon vast, reeds in het begin al, het windows-logo blijft op het scherm staan en de pc doet niets meer. Alhoewel, ik hoor hem nog lezen maar daar blijft het ook bij.

Die optie "opstarten met de laatste gekende goede configuratie" zie ik niet staan, enkel:

computer herstellen (wat ik voorlopig nog niet durven doen heb, of is het dat wat je bedoelt?)

opstarten in veilige modus

opstarten in veilige modus met netwerkmogelijkheden

opstarten in veilige modus met prompt

---------- Post toegevoegd om 21:22 ---------- Vorige post was om 21:22 ----------

Dat laatste krijg ik wanneer ik op F8 druk tijdens het opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowat alles geprobeerd om de computer terug aan de praat te krijgen. Niets hielp en dus ten einde raad de computer volledig geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd. Wat bleek, het probleem bleef zich voordoen! :-S Dus het kon niets anders dan hardware zijn. Ik vijs de computer open om zelf ies te zien en wat blijkt...ER ZAT EEN KABELKE LOS !! Kabelke terug vast gestoken en computer werkte weer naar behoren. Al dat werk voor niets! AAAAAAAAAAARRRRGGGGHHHHH !!!:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.