Ga naar inhoud

windows 7 traag

joachim

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen ik heb jullie raad opgevolgd en de fabrieksinstellingen er terug opgezet met de windows disc.

maar nu is mijn laptop heel traag, zelfs trager dan met de niet officiele ultimate versie. Alles werkt wel goed eenmaal hy gestart is maar ik vindt dit heel eigenaardig voor een nieuwe pc juist volledig clean geherinstalleerd en de oude bestanden verwijderd enz wat kan hiervan de oorzaak zijn? bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een forum...........................................................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met deze uitspraak ben ik niet meteen mee ?...misschien enige toelichting ?...:hmmmm:

Hallo iedereen ik heb jullie raad opgevolgd en de fabrieksinstellingen er terug opgezet met de windows disc.

Ik veronderstel dat dit nieuwe topic een vervolg is op je vorige topic ?...een linkje naar je vorige topic had hier veel kunnen verduidelijken : je vorige topic vind je als je hier klikt.

maar nu is mijn laptop heel traag, zelfs trager dan met de niet officiele ultimate versie. Alles werkt wel goed eenmaal hy gestart is

Neem je opstarters eens onder handen met Soluto (klik er op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.