Ga naar inhoud

groene pixels en strepen op scherm

jeffrey0

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat heeft die pc hersteller destijds uitgevoerd waardoor het probleem opgelost is geraakt?
toen ik hem terugkreeg was de harde schijf leeg en was windows opnieuw geïnstalleerd maar ik weet niet precies wat hij met de grafische kaart heeft gedaan. maar het is nog steeds dezelfde hoor
Misschien heel simpel gedacht, maar heb je alle kabels al aangedrukt? Soms, als je één van de kabels er niet goed in heb geeft ie al een andere kleur beeld.
zou een goed idee kunnen zijn maar het is een laptop dus dat gaat niet werken;-)

Even alles samenvatten :

Je laptop is hersteld geweest : hij werd gedemonteerd...wat er precies werd vervangen / hersteld is niet duidelijk, maar feit is wel dat ie 'open is geweest'...of de herstelling al dan niet correct is verlopen, daar hebben we helaas geen zicht op.

Wat wel zeker is, is dat je laptop opnieuw werd geïnstalleerd...dus mogen we er ook (bijna zeker) van uit gaan dat softwarematig alles ok is.

Blijft dus de vraag wat er nog hardwarematig kan fout zitten...en daar is een terugblik naar de herstelling geen overbodige luxe.

Vandaar dat de vraag van Jean-Pierre niet onbelangrijk is...ook de opmerking van Gerjannn is wel degelijk to-the-point : er loopt wel degelijk (via de scharnieren) een kabel naar je scherm : twee aansluitingen dus en de staat van de kabel zelf.

Mijns inziens dien je dat (verder) uit te spitten...hieronder een foto van een laptopscherm met verkleuring : er zat een fout in de bekabeling naar het scherm.

post-20447-1417704643,521_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet niet of jullie er iets mee zijn maar ik heb hem in veilige modus opgestart en het was juist hetzelfde probleem.

ik heb ook een keer de nvidia drivers geïnstalleerd maar toen kwamen er ook witte en zwarte lijnen dus dat heb ik er terug afgedaan via systeemherstel. ik zal ook nog eens die van medion proberen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.