Ga naar inhoud

Resident shield waarschuwing AVG

Aanbevolen berichten

Het lukt me niet AVG volledig uit te schakelen. Heb ook al 'uitvoeren' >msconfig' >opstarten >Avg uitgevinkt en nog steeds zegt combofix dat AVG antispyware draait. Ook geprobeerd in taakbeheer de avg-processen een voor een te verwijderen maar ze worden door AVG meteen teruggeplaatst. Ik durf het risico niet nemen Combofix te draaien op die manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil AVG niet verwijderen maar tijdelijk uitschakelen. Ik weet ondertussen eigenlijk niet of ik combofix nog moet uitvoeren.

Voor mijn aanvankelijk probleem (tijdens scan Malwarebytes steeds een resident shield waarschuwing van AVG waarop ik niet durf klikken wegens schrik voor nepwaarschuwing) vond ik zelf een oplossing. Ik vinkte in AVG aan om automatisch geïnfecteerde bestanden te verwijderen, deed toen een Malwarebytescan en kreeg nu geen Resident Shield Waarschuwing. Hieruit blijkt dat de waarschuwing niet nep was en het bestand werd automatisch verwijderd.

Wel zit ik nog met die Babylon-toestand als ik een bijkomende pagina open in Internet Explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn veronderstelling klopt niet. AVG kan het geïnfecteerde bestand radarrsn.dll (?) gewoon niet in quarantaine plaatsen. Het is er dus nog steeds. Ik kreeg gewoon geen waarschuwing omdat AVG op automatisch verwijderen stond gevinkt. Het bestand radarrsn.dll is trouwens manueel niet te vinden in mijn C\windows\SysWOW64 waar het volgens de waarschuwing zou moeten staan en trouwens ook nergens anders op mijn pc. (?)

aangepast door Panderas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Combofix meldt dat dit gevaarlijk is en op eigen risico. Als ik al mijn prgs moet herinstalleren ben ik dagen bezig. Denk je dat het echt geen kwaad kan?
100 % zekerheid bestaat niet, maar ben vrij zeker dat dit geen verdere problemen gaat opleveren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.