Ga naar inhoud

Outlook Express 2007 - wachtwoord geweigerd

Jane-Doe

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik zit met een probleem. Ik heb al zo'n 7 a 8 jaar het zelfde emailadres met het zelfde wachtwoord.

sinds 03-11 kan ik opeens geen email meer ontvangen omdat outlook aangeeft dat mijn wachtwoord geweigerd wordt. Ik kan ook niet inloggen op mijn webmail. Ik ben met instellingen bezig geweest maar dit heeft niet geholpen. Ik heb met ziggo gebeld en die konden mij niets anders melden dan dat mijn wachtwoord gewijzigd zou zijn. Dit is niet gewijzigd dat weet ik zeker. Ik log namelijk dagelijks in op mijn webmail en zomaar ineens kon dit niet meer. Echter kreeg ik op 06-11 zomaar ineens mijn 30 emails binnen die ik niet kon ontvangen in de afgelopen dagen. Jammer genoeg was dit eenmalig en kon ik hierna weer niets ontvangen tot op de dag van vandaag omdat mijn wachtwoord wederom geweigerd wordt.

Nu heb ik een nieuw emailadres aangemaakt maar ik zou op een of andere manier graag willen proberen dat mijn emails van mijn oude mailadres doorgestuurd worden naar mijn nieuwe mailadres. Zodat ik wel kan zien naar wie ik nog een email adres wijziging moet sturen. Ik heb al zitten kijken voor een afwezigheidsassistent maar die zit er niet op. Het aanmaken van Berichtregels voor email heb ik bekeken maar daar kom ik niet uit, omdat ik nu meerdere emailadressen er in heb staan en hier niet aangegeven wordt voor welk emailadres dit gebruikt moet gaan worden.

Ik hoop dat jullie mijn verhaal een beetje kunnen ontcijferen en mij kunnen helpen. Ik hoop mijn oude "niet ontvangen" emails nog enigszins terug te kunnen halen maar ik heb me er al bij neergelegd dat dit waarschijnlijk niet zal gaan werken. Bij voorbaat bedankt.

Groetjes

*Jane-Doe*

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.