Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Kweezie Wabbit,

De wijzigingen die we hebben toegepast hebben nog geen invloed ,gunstige invloed gehad op mijn IM2.

De rest functioneert goed.Surfen ,ook geen probleem.

Nogmaals, ik kan e-mailen met het programma ,maar NIET downloaden van de site van IM2.

Wordt het hopeloos,of gaan we door?

Groeten,Theo

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

We weten nu zeker dat het probleem niet veroorzaakt wordt door een malware besmetting en dat is toch al iets.

Nogmaals, ik kan e-mailen met het programma ,maar NIET downloaden van de site van IM2.
Bedoel je hiermee dat je enkel mails kan verzenden maar niet ontvangen?
Geplaatst:

Ik kan zowel verzenden als ontvangen. Dus ik kan er wel mee werken. Maar ik heb zoals je hebt gelezen een 3tal extra's gekocht om het programma verder op te leuken.Je kent dat wel, die "zwakte". Lettertypes;Skins etc

Dus 3 x betaald maar DAT werkt nu juist niet.

Het downloadproces werkt dus niet.

Dat is het.

Hoofd in de schoot en verder werken,iets wat me eigenlijk niet zint.(geld weg).

Of komen we we nog verder?????

Geplaatst:

nee,niet bepaald een foutmelding.Maar bv ik ga naar IM2 site;Gallery;Winter;Melting Snow .Deze wil ik downloaden;dat gebeurt NIET,zie bijlage:dus content_11514_down.imf en het bestand opent zich NIET in IM2!

Dat gebeurt met alle gekochte skins etc

asset.php?fid=13448&uid=15305&d=1322326916

Geplaatst:

Kijk eens na in welke map er nog bestanden staan met .imf

Let op want het zou kunnen gaan om een verborgen map.

Bij het downloaden moet je aanvinken bestand opslaan.

Als het kan sla dan het bestand op in de map waar de andere .imf bestanden staan.

Als je niet kan aangeven waar het bestand moet worden opgeslagen, komt het automatisch in de map downloads van je profiel terecht.

Je kan het nadien kopieren of verplaatsen naar de map met de andere .imf bestanden.

Als het bestand in de juiste map staat, open je Incredimail en moet je normaal de nieuwe skin kunnen gebruiken.

Geplaatst:

Ook dit heb ik allemaal gedaan,bestand opgeslagen, maar het geeft een andere naam als de skin aangeeft bv content 8173_down.imf ipv de werkelijke naam van de skin; en bovendien lukt de download niet.

Langzaam maar zeker ga ik de moed opgeven: 6 a 7 weken bezig met Incredimail,met Microsoft ;met Targa( mijn computer fa) en nu met PC Helpforum (ondanks jullie goede wilsinzet).

Wat raad U mij aan?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.