Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Waarom de download niet lukt is me dus al een week of 7 een raadsel.

Normaal gesproken moet bij een dubbelklik op de bewuste skin/melder/letter de download in het programma zelf plaatsvinden.

Dat gebeurt dus niet , ik heb de 2 printscreens naar U opgestuurd wat er dan gebeurt /te zien is.

Ik ben echt zo'n 7 weken bezig om dit probleem te tackelen,maar nee dus.

Wat ,oh,wat te doen.

Geplaatst:

de onderstaande afbeelding heb je zelf geplaatst in bericht 17, daar zie ik toch een browser die geopend is.

post-23245-1417704660,9422_thumb.jpg

Je bent op een bepaalde site vanwaar je wil downloaden.

Als je dan klik op bestand opslaan wordt het bewuste bestand opgeslaan in de downloadlocatie die aangeduid staat in je browser.

Daarom de vraag welke browser gebruik je als je op die site gaat en wil downloaden?Internet explorer, Firefox ....?

Geplaatst:

Ikzelf ben geen firefox gebruiker maar als je deze link volgt lees je alles over je downloadvenster in firefox.

Daar lees je ook waar je gedowloade bestanden terug vindt.

kijk eens of je daar de bewuste bestanden terug vindt.

Als het om een exe bestand gaat kan je er gewoon op dubbelklikken en wordt het uitgevoerd.

Geplaatst:

Wanneer je in je menubalk in Firefox op Extra klikt opent er zich een uitrolmenu, hier klik je op Opties...in het tabblad Algemeen kan je instellen / bekijken waar je downloads worden opgeslagen.

De standaardinstelling is deze op de afbeelding hier onder.

Je vindt je downloads dan terug via Start --> Gebruikersnaam --> Downloads.

post-20447-1417704661,2669_thumb.jpg

Geplaatst:

post-15305-1417704661,8153_thumb.jpg

De link kan ik nu volgen en ik weet waar de bestanden worden neergezet.

Maar......bij dubbelklik worden ze niet geopend en kan ik ze dus niet gebruiken.

Ik sluit een printscreen bij van : Downloads in firefox.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.