Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het enige dat mijns inziens nog een mogelijkheid kan bieden is het volledig herinstalleren van je e-mailprogramma, maar 100% zekerheid dat dit dé oplossing gaat zijn hebben we daar helaas niet over...:dong:

• Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

OK Asus, goedemorgen.

Ik wil het echt nog EENMAAL proberen.Maar je kunt je wel voorstellen nadat je alles gelezen hebt , dat ik in het begin zit van

een stuk hulpeloosheid.

Vertel mij maar exact wat en hoe het stappenplan van 1 tot en met zoveel er uitziet.

Ik ga dat dan letterlijk uitvoeren.Nog EENMAAL

Bedankt alvast , wel of niet gelukkend voor je hulp.

Groeten ,Theo

Geplaatst:

Na de verwijdering van het programma schoon je je systeem op met Ccleaner (zie hier onder)...na een herstart van je systeem kan je opnieuw beginnen met installeren.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Als dat je probleem niet oplost zou ik een In-Place Upgrade (of repair-install) overwegen...enige practische probleem is dat je dan een installatieschijf van Windows Vista nodig hebt en die heb je niet, zo blijkt uit post 39.

Misschien loont het (mocht je die stap willen overwegen) de moeite om dan eens te informeren of er iemand in de vrienden- of kennissenkring over een installatieschijf beschikt die je kan lenen.

Geplaatst:

Asus,

ik heb de reinstall opgevolgd zoals je het me precies vertelde/emailde.

Opnieuw GEEN resultaat.

Dus ik ga op zoek naar een Windows Vista of repair-install schijf.

Toch hardsteke bedankt,ook de andere forumleden die aan deze discussie mij hebben willen helpen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.