Ga naar inhoud

16 bit ms-dos subsystem ntvdm error

Bramde-b

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als webbrowser gebruik ik google chrome, nu wou ik graag naar online radio luisteren maar daarvoor moest ik een plug-in installeren.

Dit was een Windows media player plug-in.

Toen ik op plug-in downloaden drukte kreeg ik eerst even heel kort een command prompt en meteen daarna deze melding:

16 bit MS-DOS Subsystem

C:User\user\AppData\Local\Temp\WMPFIR~1.EXE

The NTVDM CPU has encountered an illegal instruction.

CS:057e IP:0104 OP:63 74 79 70 65 Choose 'Close' to terminate the application.

Wat nu ?

Ik heb antivirussoftware gedraait niks gevonden.

Ik heb de C schijf gecontroleerd op beschadigde bestanden.

Ik heb HijackThis gedraaid hier moest ik 1 item verwijderen maar dit loste ook mijn probleem niet op.

Weet iemand wat die fout melding inhoud en wat ik er tegen kan doen zodat ik de windows media player plug-in kan installeren?

MVG Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat over de website van mijn eigen stream radio waarmee ik elke zaterdag draai.

Listen2myradio.com - Get your own FREE online radio!Ook heb ik intenet Explorer geprobeerd hier had ik geen problemen.

De plug-in is gewoon die van windows media player om via het internet naar muziek te luisteren.

De naam is Windows Media Player Plugin.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb ook windows 7 en gebruik ook google chrome.

Als ik naar jouw website ga krijg ik onderstaande, daar klik ik dan eenmalig uitvoeren ( of altijd uitvoeren...)

Ik kan dan in principe afspelen, maar er zal maar enkel op zaterdag geluid uit komen veronderstel ik?

Dus verder kan ik niet testen.

post-23245-1417704643,5633_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.