Ga naar inhoud

Computer sluit spontaan af.

Funny

Aanbevolen berichten

Hallo,

Leek even lekker te gaan. Zaterdag geen 1 x uitgevallen, zondag de hele dag goed. Dan gisteravond...kwam mijn pc in een loop van spontaan uitschakelen en opnieuw opstarten. Vanmorgen bij het opstarten 6 meldingen dat de pc hersteld is van een ernstige fout. Heb net weer in de logboek bestanden zitten kijken en zal wat meldingen doorgeven. Met de latjes ben ik nog niet aan de gang gegaan, omdat het best lekker liep. Trouwens vanmiddag pc weer opgestart, geen centje pijn hè, geen 1 foutmelding. Maar goed hier komen de log bestandjes:

Toepassingen:

TV tuner malfunction. (0x80040265) Pinnacle PCTV 300i PAL Stereo BDA Analog TV Tuner

Beveiliging:

Niets

Systeem:

Foutcode; 1000007f, parameter1: 00000008, parameter2: 80042000, parameter3: 00000000, parameter4: 00000000.

Deze dus 6 x achterelkaar!! ( binnen een minuut of zo)

Microsoft Office Sessions:

Gisteren....Foutcode; 1000007f, parameter1: 00000008, parameter2: 80042000, parameter3: 00000000, parameter4: 00000000.

Wat een gedoe hè.

Misschien toch maar met de latjes aan de slag gaan? :hmpf:

aangepast door Funny
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De foutcode 1000007f staat voor een UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP.

De eerste parameter (00000008) geeft aan dat het om een "Double Fault" gaat.

Dergelijke fouten zijn meestal te wijten aan een hardware probleem en meer bepaald een probleem met het ram geheugen.

Ik zou dus beginnen met een grondige controle van het geheugen en de geheugensleuven op het moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.