Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Sinds 4 maanden hebben wij een nieuwe computer bij de Harense Smid gehaald.

Vandaag krijgen wij het probleem dat het beeld even zwart werd, daarna weer normaal wordt en dan een melding krijgen met:

Beeldschermstuurprogamma reageert niet meer en is hersteld.

Beelschermstuurprogamma AMD driver reageert niet meer en is hersteld.

Soms flikkert het beeld maar 1x uit in 20 min. en de andere x gaat hij om de 5 seconden eruit.

Ik heb al gegoogled maar eerlijk gezegd snap ik niet zo wat er staat.

Ben dus ook geen genie als het om computers gaan.

Kortom, kan iemand mij helpen met dit probleem? Ik vind het een beetje irritant.:adore:

Geplaatst:

Dag yaanyo,

welkom op PCH... :-)

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Indien het over een merk-PC gaat mag je tevens het merk en de volledige type-aanduiding vermelden, je kan deze gegevens terugvinden op een sticker op de behuizing.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor uw snelle reactie!

De computer werkte vandaag nog goed mee. Alleen net begon hij weer ..

Ik kreeg niet eens beeld meer, moest de computer afsluiten door aan- en uitknop in te houden.

Heb de computer opgestart in Veilige modus met netwerkmogelijkheden en toen Speccy gedownload en geinstalleerd:

http://speccy.piriform.com/results/EV2ZQhbHVdREwT3ezR0Evjt

Ik denk niet echt dat wij een merk pc hebben, de Harense Smid heeft allerlei aparte onderdelen in een Asus behuizing gemonteerd.

Ik weet niet of het verschilt als ik het in Veilige modus doe, maar ik krijg telkens 5 seconden beeld en dan weer zwart als ik het normaal opstart

aangepast door yaanyo
Geplaatst:

Speccy is een tooltje dat aardig wat info geeft over een systeem...behalve als het in veilige modus wordt gerund...:dong:

Kan je in veilige modus een herstelpunt van voor de problemen terugzetten (klik er op) ?...

Geplaatst:

Ik heb het opgegeven :embarassed:

Ik heb hem naar de computerwinkel gebracht en ze zouden gaan kijken wat er aan de hand was.

De eerste keer ging de medewerker ter plaatse de BIOS resetten en videokaart opnieuw installeren en nieuwste driver geinstalleerd. Hij dacht dat alles nu opgelost zou zijn en wij hebben hem weer naar huis meegenomen.

Thuis bleek hij na 20 minuten weer niet te doen, wij weer terug naar computerwinkel. En ze wisten ook niet wat er aan de hand was, dus we moesten hem laten staan zodat de monteur kon kijken wat er aan de hand was.

Ben benieuwd of ze nog wat konden vinden .. Maar in ieder geval bedankt voor uw hulp!

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.