Ga naar inhoud

Windows herkent wachtwoord niet

esteban²

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn PC-account voorzien van een wachtwoord, zoals ik al eerder al honderd keer eerder gedaan heb. Alleen stuit ik nu op het volgende probleem; Windows neemt mijn wachtwoord niet aan. Ik ben 300% zeker van het feit dat ik het wachtwoord juist intyp, incl caps ed. 'k Begrijp er niets van. Ik kan momenteel m'n laptop dus niet meer gebruiken ...

Wat te doen?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou kunnen opstarten in veilige modus en dan misschien een nieuw account aan kunnen maken. Weet niet of dit mogelijk is, kan het helaas ook niet testen nu. Je komt in de veilige modus door op f8 te drukken als je de pc opstart, net zolang totdat je een aantal mogelijkheden ziet, waaronder de veilige modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Die download heeft geen oplossing geboden, ook dan lukte het niet.

Maar het mysterie is ondertussen deels opgelost. Ik had er niet eerder aan gedacht omdat ik het niet mogelijk achtte. Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet hoe het kan. Het volgende doet zich voor :

Wanneer ik opstart en de twee accounts (met hetzelfde wachtwoord) ter beschikking zie, kan ik het wachtwoord bij account A gewoon gebruiken en merk ik dat bij account B zonder duidelijke reden plots als querty staat ingesteld. Vreemd; Eens ingelogd typ ik in beide accounts met azerty. Nog straffer : als ik -eens ingelogd- even afmeld en opnieuw aanmeld, staat het toetsenbord bij account B wél azerty. Maar wanneer ik de PC terug opnieuw opstart, staat mijn toetsenbord azerty wanneer ik bij account A tracht aan te melden en is het plots querty wanneer ik 't wachtwoord bij account B wes te typen. Nooit eerder gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.