Ga naar inhoud

Laptop Loopt Vast!?


kczerg2

Aanbevolen berichten

Geachte Dames en Heren,

Momenteel ben ik in het bezit van een HP g62 series laptop. Ik heb de laptop al bijna 2 jaar. Ongeveer 2 maanden geleden begon mijn laptop vast te zitten als ik met iets bezig was bv. voor mijn Werk of gewoon tijdens een ontspannend spelletje. Ik haalde de batterij er een aantal keer in en uit en daarna deed hij het weer.

3 dagen geleden begon mijn laptop opeens elke 2 uur vast te zitten, Ik gebruikte de batterij methode en daarna deed hij het weer. Gisteren zat hij dan eindelijk helemaal vast. Na het opstarten deed mijn laptop raar en besloot ik om hem naar fabrieksinstellingen te brengen om alle corrupte bestanden die er misschien waren te verwijderen. Hij deed het de gehele dag perfect, maar toen ik mijn laptop vannochtend opende, bevroor het scherm na 5 minuten! ik kon er niks tegen doen het dit herhaald zich! Ik wil graag weten wat ik moet doen, want het is geen oud ding . Het heeft een intel core 3 proccesor.

Wat mij opvalde is dat het ventilatie systeem koud was ( dus niet waar de warmte naar buiten komt , maar het ' gaatje' onder mijn ventilator ). Deze was volgens mij altijd wel een beetje warm. Verder heb ik in deze 2 jaar mijn laptop NOOIT stofvrij gemaakt. Ik zou graag willen weten wat ik moet doen, sinds ik weinig van computer problemen weet.

Ik dank u vriendelijk,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kczerg2,

welkom op PCH... :-)

Kan je even het onderstaande uitvoeren ?...

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

14222d1319540643t-standaardtekst-speccy-speccy-nederlands.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het proberen, maar momenteel wilt mijn laptop geen verbinding maken met het internet. Ik zit nu op een andere. Hij is wel verbonden met het internet, maar als ik de webrowser opstart, krijg ik niks en het resetten van alles heeft ook geen succes geholpen. Ik weet het eventjes niet meer :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.