Ga naar inhoud

Adobe Reader - bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste virtuele helpers.

Aangezien ik een leek ben zou ik graag een voor mij "verstaanbare oplossing" ontvangen van deskundigen.

Heb reeds herstelpunt aangemaakt maar dit verhelpt het probleem niet.

Werk dus met Windows 7 - zowel met IE als Firefox, zelfde probleem

Telkens krijg ik de melding:

Adobe Reader

Het bestand is beschadigd en kan niet worden gerepareerd.

C:\Users\naam\App Data\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet\Files\Low\Contents.IE5\RJAIDYO5\46_2011_fam_m_nl [2].pdf

Hartelijk dank bij voorbaat.

Geplaatst:

Dit is een pdf bestand dat je ergens hebt gedownload. Weet je nog op welke site?

Verwijder eens de tijdelijke internetbestanden.

Open internet explorer.

Ga naar de menubalk en klik op extra.

Ga dan naar internetopties (helemaal onderaan).

Op het tabblad algemeen klik je bij browsergeschiedenis op de knop verwijderen.

Klik nogmaals op verwijderen.

Sluit de internetopties met de knop OK en herstart internet explorer.

Download het pdf bestand opnieuw en kijk of het dan open gaat.

Geplaatst:

Het bestand dat ik gedownload heb, was een nieuwsbrief --> Carrefour --> kortingsbonnen

Heb bovenstaande instructies uitgevoerd, krijg dan alleen mogelijkheid om bestand "op te slaan" en wanneer ik dan bewaarde document open, krijg ik opnieuw "het bestand is beschadigd en kan niet geopend worden".

Geplaatst:

Beste virtuele helpers,

Aangezien ik maar één bestand met Adobe reader probeerde af te printen, merk ik nu op dat bv. bankdocumenten wel kunnen afgedrukt worden. Waarschijnlijk zal het gelukkig maar één bestand zijn dat ik niet kan openen, dus geen probleem meer en bedankt voor de reactie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.