Ga naar inhoud

HiJackThis Log nakijken

Aanbevolen berichten

Combofix komt niet bij de programma's te staan in Software, logisch dat je die daar dus niet kan vinden. Indien je nu Combofix opnieuw correct hebt gedownload, mag je in de C-partitie de mappen Combofix en Qoobox manueel verwijderen. Lukt het niet in de normale modus, probeer het dan opnieuw in de "veilige modus". Daarna mag je dan de rode snelkoppeling op je bureaublad ook manueel verwijderen.

---------- Post toegevoegd om 16:39 ---------- Vorige post was om 16:38 ----------

Hmm, misschien helpt het om combofix nog een keer te installeren en dan te verwijderen dmv programma's en onderdelen?
Combofix komt daar niet voor, dus installeren en verwijderen langs die weg zal niet lukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

euh, ik heb combofix op mijn bureaublad gedownload zoals gevraagd, dus in mijn C-partitie zit niets in van combofix en ik heb dus geen snelkoppeling op mijn bureaublad, maar de gedownloade exe.

en ik heb al 2 maal geprobeerd om in veilige modus qoobox te verwijderen, maar zonder succes, hij geeft dezelfde melding weer dat ik niet gemachtigd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, combofix is in de prullemand en weg

Enkel BackEnv (C:\Qoobox\BackEnv) blijft nog over, maar als ik die map open ben ik niet gemachtigd en als ik ze probeer te verwijderen heb ik geen toegang, probeer ik toegang te krijgen geeft hij een fout en nadien nog eens een melding: toegang geweigerd (windows-beveiliging)

(ik ben nu wel even weg voor een uur of 2, maar ik ben terug van zodra ik thuis ben)

aangepast door megamathi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en unzip Killbox naar je bureaublad.

In het veld "Full Path of File to Delete" kopieer en plak je het volgende:

C:\Qoobox\BackEnv

Klik op de knop: Delete on Reboot

Klik op de knop: single file

Klik daarna op de rode cirkel met het wit kruisje erin.

Killbox zal zeggen dat deze file zal verwijderd worden on reboot.. vraagt om nu te rebooten. Klik YES.

Je PC zal nu herstarten. Daarna zou je ook de map Qoobox zelf moeten kunnen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb killbox gedownload en gedaan wat je geschreven hebt, maar ik kan Qoobox nog altijd niet verwijderen (dit heb ik nog nooit voorgehad)

(als qoobox niet volledig verwijderd, is dat zo erg?)

aangepast door megamathi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat BackEnv dan wel verwijderd is. Zo ja, kan je dezelfde procedure nog eens herhalen maar nu voor Qoobox:

Download en unzip Killbox naar je bureaublad.

In het veld "Full Path of File to Delete" kopieer en plak je het volgende:

C:\Qoobox

Klik op de knop: Delete on Reboot

Klik op de knop: single file

Klik daarna op de rode cirkel met het wit kruisje erin.

Killbox zal zeggen dat deze file zal verwijderd worden on reboot.. vraagt om nu te rebooten. Klik YES.

Je PC zal nu herstarten.

En als dit allemaal niet lukt, laat je gewoon Qoobox staan. Het neemt geen plaats in en het heeft geen enkele invloed op de werking van de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.