Ga naar inhoud

email wachtwoord voor outlook express

dindo

Aanbevolen berichten

beste

sinds enige tijd heb ik mijn outlook express opnieuw geinstalleerd en telkens ik het programma open vraagt de Pc om het wachtwoord, nochtans heb ik het in de instellingen al tientallen keren ingevuld en aangevinkt om het wachtwoord te onthouden. het lukt niet. altijd maar opnieuw het wachtwoord invullen.

als ik naar de instellingen terug ga, dan staat het vakje nog steeds aangevinkt, maar de wachtwoord stippen zijn verdwenen.

kan het euvel verholpen worden via een andere weg?

bedankt

Dindo

PS ik werk met Windows XP Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien Outlook Express moeilijk doet met het opslaan van wachtwoorden, ook al wordt de optie "wachtwoord opslaan" aangevinkt zit dit vaak in de Protected Storage. Ga via uitvoeren en regedit naar het register en navigeer naar de registersleutel HKCU\Software\Microsoft\Protected Storage System Provider. Daar staat een registersleutel met een lange naam die begint met S-1-5-21. Verwijder deze sleutel eens ... en kijk dan of het wachtwoord nu wél bewaard wordt. Vermits je in het register gaat werken is het veilig om eerst een backup van het register te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.