Ga naar inhoud

berichten kwijt in outlook express 6

lobovitz

Aanbevolen berichten

Goedenavond.

Ik heb outlook express 6 als mail programma via window xp pro.

Inene ben ik al mijn berichten kwijt in de map postvak in. De berichten in de submappen zijn allemaal nog aanwezig.

De berichten die ik kwijt ben zitten niet in de "prullenbak".

Kan iemand mij helpen mijn berichten terug te vinden?

BVD

RubyJane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik had inmiddells de dbx bestanden gevonden, maar met het benaderen van de dbx-bestanden kom ik weer bij mijn probleem dat ik hier gepost heb betreffende explorer.exe probleem. Ook hier loopt het vast.

http://www.pc-helpforum.be/f167/explorer-exe-fout-opgetreden-bij-verwijderen-37982/#post253264

aangepast door lobovitz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dus het bestand Postvak IN.dbx kunnen localiseren ? Download dan DBXtract.

Met DBXtract kan je ook buiten Outlook Express je berichten lezen (in eml-vorm) - je kan dat progje o.a. hier downloaden. Indien je de berichten uit de map kan halen met dit progje, kan je ze ook opnieuw in een nieuw Postvak In slepen (dat je hebt aangemaakt door Outlook Express opnieuw op te starten nadat je het oude Postvak In.dbx van zijn standaardlocatie hebt verplaatst naar bvb. het bureaublad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In map prullenbak, allemaal bakbestanden.
Dan heb je je bestanden terug. Na comprimeren krijgen alle OE-bestanden die verwijderd worden de extensie .bak. Ga nu eerst naar de standaardlocatie waar al je .dbx-bestanden zitten. Verwijder daar Postvak IN.dbx naar een andere locatie (bvb. een tijdelijke map op je bureaublad of elders). Verplaats dan Postvak IN.bak van je Prullenbak naar deze standaardlocatie. Wijzig daarna de extensie .bak in .dbx. En bekijk dan eens of je in je OE terug al je berichten uit Postvak IN hebt. Doe dit wel met dit bestand : 38240kb
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.