Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er is een nieuwe versie van TuneUp utilities 2012 op de markt. Deze kan je gratis testen. Zou ik dat wel doen ?

Zijn er voldoende elementen aanwezig om deze gratis versie te gebruiken ? En wat is het nut ervan omdat deze slechts voor 15 dagen geldig is ?

Geplaatst:

Het kan geen kwaad verwacht ik, mits je niet dingen er mee doet zoals je achtergrond van je inlogscherm wijzigen oid. Die 15 dagen proef zijn om je over te halen het programma te kopen.

Geplaatst:
Die 15 dagen proef zijn om je over te halen het programma te kopen.

Klopt...na de trial-periode word je (via mail) gecontacteerd met de melding dat de proefperiode is afgelopen en krijg je een voorstel tot aanschaf van het programma.

Wanneer je daar niet op in gaat, word je na een tijdje opnieuw gecontacteerd...het leuke is dat de prijs dan zakt... ;-)

Ik ken mensen die het programma gebruiken (versie 2009 en versie 2010) en die er zeer tevreden over zijn.

Dit programma doet vrij veel geautomatiseerd wat je eigenlijk ook perfect met freeware kan doen, of met de in Windows ingebouwde tools.

Tegenhanger uit de categorie freeware is Glary Utilities Free (klik er op).

Toch altijd opletten met optimalisatie-programma's...meer info hier.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.