Ga naar inhoud

wie kan mij helpen ?


Dollydotteke

Aanbevolen berichten

ik zal even vlug mijn verhaal zetten , overlaasts viel mijn pc altijd uit en een zogezegde kenner ging deze maken voor mij , na nazicht bij hem thuis melde hij me telefonisch dat de harde schijf stuk was en ik betaalde hem 100 euro voor een nieuw. toen hij de computer kwam terug brengen startte men pc op maar de dag nadien kreeg ik men pc niet meer aan. hij kwam hem dus terug halen en weer telefonisch meldde hij me dat men moederbord stuk was , ook hiervoor heb ik weer moeten betalen . na geen enkele bewijzen te zien dat het degelijke nieuwe stukken zijn is er dus een fikse ruzie gekomen waardoor hij de pc heeft terug gebracht en een nieuw los moederbord maar weer zonder doos , originele drivers (wel kopie) of aankoopbewijzen. hij mompelde tijdens de discussie ook weer dat er waarschijnlijk iets mis is met mijn cd lezer ( waar ik dus nooit probs mee had) . nu sta ik hier met mijn pc , dat moederbord zit er al wel in maar dat is het dan ook . pc start wel op maar blijft laden aan de pagina waar eigenlijk xp word opgestart . wie kan me nu helpen om toch te proberen mijn pc aan de praat te krijgen ? ook is het zo dat als de pagina word geladen om normaal xp te laden mijn toetsenbord uitvalt , dus dan krijg ik die pagina van veilige modus maar kan niets aanduiden en telt die af en start weer opnieuw op

ik heb ook wel gezien bij hard disk boot priotery of zoiets dat daar alleen enter staat , is dat normaal?

bij first boot device staat wel cd maar dat kan de pc dus niet

ik hoop dat iemand mij kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb jammer genoeg niemand meer met kennis daarom dat ik hier raad vraag , ik had ook al naar de computerwinkel gebeld maar die vragen 80 euro om er alleen maar naar te kijken , als ik alles bij elkaar optel ben ik al bijna aan de prijs van een nieuwe computer als ze er aan moesten werken ...

ik kan nog wel net op f8 klikken maar dan valt mijn toetsenbord uit dus kan geen optie aanklikken en na het aftellen laad die weer gewoon vanzelf van het begin op , ik raak niet verder dan het aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om op te starten vanaf je Windows xp installatie- cd moet je de cd plaatsen in je cd-rom dan je pc herstarten.

Op een gegeven moment zie je op het scherm het volgende verschijnen: "DRUK OP EEN TOETS ALS U DE COMPUTER VANAF EEN CD OF DVD WILT STARTEN" druk dan op bijvoorbeeld de spatiebalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.