Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

PC Helpforum moderator bericht:
Heb even een nieuw onderwerp voor je aangemaakt ... want dit is iets heel anders dan het andere onderwerp dat netjes opgelost was

Sorry beste mensen , maar ik loop,toch ergens tegen aan .

Ik had dus gezegd dat ik geen foto,s meer kon importeren ,maar wel eerst via de ander computer op een usb stick zetten en dan gaat het wel vgoed , via de zezelfde usb ingang .

Nu heb ik geprobeerd op een andere usb ingang , en toen melde de computer dat er nieuwe ware gevonden was , en klaar voor gebruik .

Weer geprobeerd ook eerst de computer uit en weer aan , maar niks hoor

Toen heb ik geprobeerd met nijn installatie cd weer opnieuw te insalleren, maar dat werkt ook niet , er gebeurt niets.

Daarna heb ik er een foto cd van ons zelf ingedaan , en dat werkt ook niet meer .

Ik heb in gonfiguratie scherm bij software gekeken , en daar staat niets van Panasonic-lumex bij

´Verder heb ik gekeken bij aparaten gekeken en daar staat panasonic-lumex ook niet bij om een toestel bij te voegen

Ja het is weer een heel verhaal , maar misschien is er toch iets verkeerd.

aangepast door kape
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd om het installatie schijfje van mijn fototoestel opnieuw te installeren , maar wat ik al zei dat werkt niet en daarom heb ik ook nog een cd met foto,s geprobeerd , en dat deed het ook niet .

Even voor de goede orde , dit werkt voor de,, cleaning,, wel .

Geplaatst:

Dat is het hem nu juist , zag ik maar iets , maar het is zo dat als ik de schijf er in doe , het laatje dicht ,dan hoor je dat de boel gaat draaien , net zo als normaal .

Dan na een klein poosje wordt het ,,draaien ,, minder , en dat was het .

Wat ik eerder zei van dat ik de foto,s wel met een usb stick kon imprteren , klopt ook niet helemaal ,want het is zo , alsik de usb stick er in doe gebeurt er ook niets , maar als ik naar mijn computer ga danstaan zie ik ze wel op de verwisselbare schijf staan , en zo haal ik ze dan binnen .Via een omweg dus

Geplaatst:

Dat van die USB gaan we dan eens proberen op te lossen.

Download Unhide.exe naar het bureaublad, als u een melding krijgt dat het bestand mogelijk onveilig is kunt u dit negeren.

• Dubbelklik op "Unhide.exe" om de tool te starten.
  • Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen "Unhide.exe" als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als administrator",
  • Wacht rustig af totdat de tool gereed is en doe in de tussentijd verder niets op de computer.
  • Als de tool gereed is krijgt u het onderstaande scherm te zien, met de melding "Your files should now be visible"
    • 4d9d78e700801-unhide..jpg

[*] Vermeld in uw volgende bericht of u deze melding heeft gekregen en of je de foto's dan meteen te zien krijgt bij gebruik van de USB.

Geplaatst:

Ik heb Unhide.exe op mijn bureaublad staan , als zijnde een wit koffertje met rood + je

Ik dubbelklik om te starten Dan komt schern bestand openen , -beveiligings ....

Uitvoeren of anuleren

Dus uitvoeren KOmt scherm ( blauw ) C:\wimdows\systeem\32 cm.exe

Dan gebeurt er een poos niets , en dan komt een jangwerpig grijs scherm met : Finshed ,

Met de tekst : your files should now be visible.If youare still miissing Start menue items , please temporaily disable your antivirus of security programs and tryagain in the event that they interfered with the restoral proces.

Als ik vervolgens op OK klik is alles weg,

Geplaatst:

Begrijp ik het goed , uit de tekst van het laatste schermpje , dat ik als ik arestill mis dat ik dan naar temporaily moet gaan ?

Hoe doe ik dat ?

En dat ik dan mijn antivirus in moet schakelen .

Maar had mijn microsoft security essentials uit moeten schakelen ?

En dat weet ik ook niet hoe dat moet

Geplaatst:

Het is zo , als ik de usb stick met foto,s erop in de computer steek , dan kreeg ik altijd een keuze menu op mijn scherm

( bureaublad ) en dan kon ik kiezen , naar o.a. foto,s importeren .

Nu is het zo dat ,als ik de usb stick er in doe gebeurd er niets , dus ook geen keuze menu .

Maar ik kan wel als ik naar start - mijn computer ga de foto,s tevoorschijn halen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.