Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag b.l.tijdens,

Ik heb je topic even heropend.

Indien je het probleem hebt in windows xp lees dan deze tip (klik erop) eens op de site van clickx.

Ook de link in die site naar microsoft auto repair is volstrekt veilig, maak dan wel een herstelpunt aan, hoe je dat doet lees in deze handleiding.

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ikk heb eerst automatisch afspelen : keuzemenu,s herstellen gedaan .Daar kreeg ik inderdaad het schermpje , met de volgende opties :Afspelen -Schijf kopieeren - Bestanden toevoegen _ Map openen en bestanden weergeven - Afbeeldingen afdrukken - Een dia voorstelling maken - Afbeeldingen naar een map kopieeren - Schijf kopieeren - en Bestanden toevoegen Dus geen gemengde inhoud

Deze komt wei in beeld als ik ga scrollen , en dan komt gemengde inhoud in het bovenste balkje tevoorschijn

Een stipje geplaatst en op toepassen geklikt .

Er gebeurd niets , ook niet als ik de computer opnieuw opstart.

Daarna heb ik Microsoft Autoplay Repair Wizard gedaan ( eerst een backup gemaakt )

Ook dit heeft geen succes.

Nu wil ik CleanHandlers wel proberen , maae waar moet ik dan in het schermpje op klikken ,: herstel computerfouten of snelheid pc optimaliseren of repareer windows of onder de pijl : je pc herstellen & optimaliseren en dan : Scan nu starten

En wat verder te doen , want de tekst is Engels

Is me dit weer een verhaal

Geplaatst:
Stop (bijvoorbeeld) je USB-stick in je pc, open DEZE COMPUTER, klik de bijhorende stationsletter met de rechtermuisknop aan en kies EIGENSCHAPPEN. Op de tab AUTOMATISCH AFSPELEN selecteer je vervolgens GEMENGDE INHOUD in het uitklapmenu, stip je de optie SELECTEER DE ACTIE DIE U WILT UITVOEREN aan en druk je op de knop STANDAARDINSTELLINGEN HERSTELLEN.

Heb je ook op de knop standaardinstellingen herstellen geklikt?

Om cleanhandlers uit te voeren hoef je maar enkel dit bestand (klik erop) te downloaden en uit te voeren.

Geplaatst:

Standaardinstellingen blijft licht grijs , dus niet aan klikbaar

Wel onderin OK - Annuleren - en Toepassen .Het lijkt mij dan dat ik daar op klik en dan op OK.

En dan komt het scherm van ,, deze computer ,, weer terug

Als ik dan mijn usb stick er uit haal , en ga naar mijn bureaublad , en doe hem er weer in ,gebeurd er niets .

---------- Post toegevoegd om 18:35 ---------- Vorige post was om 18:25 ----------

Ik heb ook cleanhandlers gedaan ,

En krijg dan een scherm met in de bovenste balk : toevoegen-uitpakken in -testen-weergeven-verwijderen-zoeken - wizzard - info-viruscontrole en sfc\x.

Dan op het scherm : een klein mapje en een blauwe regel met daar in Bestandsmap

tweede regel : cleanhandler.exe (normaal )bestandsmap ;toepassing

derde regel :readme.txt ook normaal leesbaar , bestandsmap : tekstdocument

Wat moet ik daar verder mee doen ?

Geplaatst:

Op de tab AUTOMATISCH AFSPELEN selecteer je vervolgens GEMENGDE INHOUD in het uitklapmenu, stip je de optie SELECTEER DE ACTIE DIE U WILT UITVOEREN aan.

Heb je bovenstaande volledig uitgevoerd?

Dan druk je op de knop STANDAARDINSTELLINGEN HERSTELLEN.

Op welke manier verwijder je de usb- stick?

Via hardware veilig verwijderen?

Geplaatst:
Op de tab AUTOMATISCH AFSPELEN selecteer je vervolgens GEMENGDE INHOUD in het uitklapmenu, stip je de optie SELECTEER DE ACTIE DIE U WILT UITVOEREN aan.

Heb je bovenstaande volledig uitgevoerd?

Dan druk je op de knop STANDAARDINSTELLINGEN HERSTELLEN.

Op welke manier verwijder je de usb- stick?

Via hardware veilig verwijderen?

Ik kan standaard instellingen niet aanklikken , het is niet dik gedrukt

en de usb stick haal ik er gewoon uit als het afgelopen is wat ik wilde doen

je moet eerst het bovenste uit voeren voordat het dik gedrukt staat.

Als het niet werkt voer dan CleanHandlers uit.

Je dient je USB- stick altijd veilig te verwijderen via het icoon onderaan je scherm naast de klok.

post-23245-1417704651,9389_thumb.jpg

Geplaatst:

Nee hoor het gaat niet gelukken , het blijft licht grijs .

Nu ga ik weer cleanhandlers doen , maar ik had in discussie 24 gevraafd wat ik verder mee moest doen ?

Geplaatst:

List of invalid AutoPlay handlers in the system.

Generated by CleanHandlers v2.4 on 22-11-2011 19:38:16

Orphaned handlers

-----------------

<--- none found --->

Handlers with missing information

---------------------------------

Handler Name : VxDlaCdOnArrival

***************** End of Report *****************

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.