Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Bij mij staat er in het blauwe regeltje Picasa2ImportPicturesOnArival

En als ik die blauw maak en klik opScan en Fix ...., dan komt er een klein schermpje met Done

Geplaatst:

Als je scan en fix uitgevoerd hebt mag je dat hoofdstuk ook afsluiten.

Ikk heb eerst automatisch afspelen : keuzemenu,s herstellen gedaan .Daar kreeg ik inderdaad het schermpje , met de volgende opties :Afspelen -Schijf kopieeren - Bestanden toevoegen _ Map openen en bestanden weergeven - Afbeeldingen afdrukken - Een dia voorstelling maken - Afbeeldingen naar een map kopieeren - Schijf kopieeren - en Bestanden toevoegen Dus geen gemengde inhoud

Deze komt wei in beeld als ik ga scrollen , en dan komt gemengde inhoud in het bovenste balkje tevoorschijn

Een stipje geplaatst en op toepassen geklikt .

Kan je van dat venster eens een screen (schermafbeelding) maken en plaatsen in een volgend bericht.

Geplaatst:

Excuses als dit al gevraagd is, maar bij je eerste 'screenshot' van de post boven mij, heb je al geprobeerd om de optie 'Vraag mij elke keer welke actie ik wil uitvoeren' te klikken?

Geplaatst: (aangepast)

Ja, die staat aangestipt.

Als ik de regel : selecteer de actie die u uit wilt voeren aanstip , is het rondje voor vraag mij elkr keer welke actie ik wil uitvoeren leeg/schoon

Stip ik dit weer aan dan verdwijnt het stipje in de bovenste regel van selecteer de actie die u uit wilt voeren .

aangepast door b.l.tijdens
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.